Inzerát není aktuální

Administrativní podpora (možnost i zkráceného úvazku)

Jste komunikativní a láká Vás plánování a organizování služebních cest? Rádi organizujete pracovních schůzky a připravujete prezentace? V práci chcete používat anglický jazyk? A mít flexibilní pracovní dobu s možností homeofficu? Podívejte se, co by bylo Vaší náplní práce, co Vám nabízíme a zašlete nám svůj životopis. Těšíme se na Vás

POPIS POZICE

Precizní, efektivní a pohotová podpora generálního ředitele společnosti (administrativní, organizační)
Plánování a organizování služebních cest (rezervace hotelů, taxi, nákup letenek)
Organizace návštěv vč. správy zasedacích místností
Nákup kancelářských potřeb aj.
Podpora firemních akcí a marketingu
Správa příchozí a odchozí pošty společnosti
Zajišťování překladů (interních, externích)
Výpomoc při zpracování faktur v interních systémech


POŽADUJEME

Středoškolské vzdělání
Flexibilita
Velmi dobrá znalost českého a anglického jazyka – komunikativní a písemný projev
Výborné PC znalosti a dovednosti – MS Office
Přesnost, organizovanost, zdvořilost, proaktivní přístup, komunikativnost
Řidičský průkaz B
Znalost sociálních sítí a oblast marketingu výhodou


NABÍZÍME

Možnost plného či zkráceného úvazku
Flexibilní pracovní doba (možnost i homeofficu)
Vhodné pro absolventy nebo pro ženy na mateřské dovolené
Flexipass (750 CZK měsíčně) / Multisport karta
Stravenková karta – 150 Kč za odpracovaný den
Příspěvek na dojíždění – 3,50 Kč na km (cesta tam i zpět)
Makro karta, Zvýhodněné mobilní tarify O2
Vitamínové balíčky, ovoce, sezónní balíčky
Firemní akce (Grilování, Rodinný den, Vánoční večírek)
A další.....

Napište hned odpověď na pozici Administrativní podpora (možnost i zkráceného úvazku)

Michaela Boudková z firmy CANPACK Czech s.r.o. již čeká na vaši odpověď.

Formulář pro vaši odpověď zde